Italië, Ceriale 2016 dag 15

5 mei 2016

Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 15. Vandaag ging dan de laatste vakantiedag in. Zoals vaak is het dan weinig doen en ons langzaam voorbereiden op de terugreis. Eerst is papa met Aimy naar de winkel gegaan om broodjes te halen, ook maar gelijk broodjes voor de terugreis. We hebben lekkere croissants gehaald..hhmmmm. Na het ontbijten zijn de kids lekker gaan spelen en hebben papa en mama de tassen alvast weer ingepakt. We zijn daarna er lekker op uit gegaan naar Final Ligure. Hier hebben we lekker over een grote markt gestrompeld en daarna op een groot plein een lekkere cappuccino gedronken. Na Finale Ligure zijn we nog één keer naar Finalborgo gegaan (het autovrije plaatsje). Hier hebben we heerlijk gegeten op een terrasje. De kids hadden lekkere lasagne, papa en mama hadden een paar gele grote plakken spek met aardappels. Erg erg lekker!! Om 3 uur zijn we weer naar het huisje gegaan. Papa heeft de auto ingepakt en daarna hebben we nog even lekker buiten gezeten. Om half 5 zijn we nog een strandwandeling gaan maken. Natuurlijk mocht het Italiaanse ijs niet ontbreken. Terug bij de auto bleek het alleen wel een erg duur ijsje te zijn. Er kwam nog een bekeuring overheen voor fout parkeren. Dit terwijl we in een blauwe zone hadden geparkeerd, maar het blijkt dat we toch een kaartje hadden moeten kopen. De parkeermeter stond wel 200 meter verderop. Maar dit alles mag de vakantiepret niet drukken. Het bedrag viel mee: $28,70
Nu hebben we net lekker gegeten bij het huisje en de kinderen zijn het park weer op om te spelen met de andere kinderen. Zo lekker douchen en dan nog een boompje kaarten met een lekkere halve liter erbij. Fijne avond allemaal.