Javornik/Mlade Buky Dec. 2016 dag 1

31 december 2016 - Javorník, Tsjechië

Mlade buky dag 1....

We zijn vanmorgen om 04.00 uur vertrokken vanuit Rijssen. Patrick kroop achter het stuur en is er tot de Tsjechische niet weer achterheen gegaan. Het was zo rustig op de weg, dat we nagenoeg geen ander verkeer zagen. Aangekomen bij zittau zagen we dat de gehele grens was verdwenen. We konden zo doorrijden.
Hier is Wesley gaan rijden..de berhen in en de gladde wegen op..SUPERGAAF!!!

We hadden van het reisbureau een adres gekregen waar we de sleutel op moesten halen. Dit adres was zo'n 40 Km verwijderd van onze eindbestemming Javornik 120. Eenmaal daar aangekomen bleek dat we daar niet moesten zijn. Wesley heeft gebeld met de verhuurder en die zei dat we gewoon bij het huisje moesten komen ( kut Tui.nl hihih) Maar goed, bij het huisje aangekomen was de eigenaar aanwezig. We waren er om precies half twee. Het mooie hier is dat het een Nederlandse eigenaar is. Het huisje is ook op en top. Netjes, schoon en groot. Wat alleen niet klopt (wat we ook al dachten) is dat Het huisje niet aan de piste zit en niet aan de golfbaan zoals wel is gezegd. We moeten nu zo'n 6 Km rijden.

We hebben geld gepind in Trutnov, zo'n 20 minuten rijden. De pin automaat was nagenoeg leeg. Dus we moesten steeds een paar 1000 kroon opnemen. Meer in één keer kon niet. Maar het is gelukt. Vervolgens zijn we vlakbij het huisje wat gaan eten...en nu lekker borrelen en 2016 met een geweldig uiteinde afsluiten en morgen 2017 geweldig beginnen.
Voor iedereen die dit leest, alvast een super uiteinde!!!