Javornik dag 3

2 januari 2017 - Javorník, Tsjechië

We waren er vanmorgen weer lekker op tijd bij. Alleen Aimy is een beetje ziekjes en is er vannacht een aantal keer uit geweest. Dus vandaag maar ffkes ORS gehaald voor onze lieve schat. We zijn na het ontbijt naar Trutnov gegaan om te tanken, maar nog belangrijker, om boodschappen te doen. Vooral de chips en het bier werden gemist. Ók, een beetje brood moet ook ingekocht worden. Maar het allerbelangrijkste was voor alle kids een slee!!! Na de boodschappen zijn we het centrum van Trutnov ingegaan om een hapje te eten. We zijn naar La Piazza gegaan en we mogen niet vloeken, maat verdomme wat hebben we lekker gevreten. In de ochtend viel er trouwens al iets sneeuw, maar het ging en gaat steeds harder....wel een erg gaaf gezicht. Inmiddels was het al twee uur geweest, dus zijn we maar rustig naar het huisje gegaan. Daar hebben de kids de ski kleren aangedaan en zijn ze in plaats van skiën gaan sleeën. Met een donder en geweld lieten ze zich van de berg gaan..SUPER GAAF!! Ondertussen is Patrick even lekker TV gaan kijken en. Wij hebben ff Phase 10 gedaan (kaartspel)..

Om een uurtje of 17.00 uur zijn we weer naar Rudnik gegaan om lekker te gaan smikkelen en smullen bij Herman. En jaaaaa het was weer SUPER!!
Ook het ijs en de baileys koffie viel in de smaak. Een extra halve liter hoorde daar natuurlijk ook weer bij.
Eenmaal weer terug bij het huisje hebben we de bus maar onderaan geparkeerd, omdat de hele weg naar boven ondergesneeuwd is.
Nu gaan we naar de WK finale darten kijken tussen Van Gerwen en Andersson.
Morgen gaan we naar Janske Lazne om te skiën. En er wil morgen en overmorgen nog veel sneeuw vallen dus een echte wintersport vakantie is het dus wel.

Voor nu een fijne avond en tot morgen. Veel kijkplezier met de foto's
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl