Kreta 12 mei, dag 13

12 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 12 mei dag 13
Na een avond als gister hadden we het toch wel verdiend om uit te slapen. We zijn dan ook pas om iets over negen naar het ontbijt gegaan. Na het ontbijt zijn we gaan wandelen langs de zee.. Het weer was super!! Zon met veel wind. Dus het water kwam met hoge golven tegen de muur van de baai, het sloeg er weer hard overheen. Na een paar mooie filmshots en selfies zijn we verder gelopen. We hebben daarna nog ffkes geshopt en tegen half 12 zijn we weer gaan Pilsen. Een echt lekker relax dagje zo. Onder het pilsen wouden de dames alweer shoppen, ggrrrrr... De knip raakt snel leeg zo hahaha... Tegen enen zijn we lekker gaan lunchen, gyros, patat, fruit, taart.. Alle buikjes waren weer goed rond. In de middag zijn we bij het zwembad vlak bij het huisje gaan liggen/zitten. We hebben hier 'hints' gedaan. De jongens tegen de meisjes. Was wel erg erg gaaf. We zijn daarna rond zeven uur naar het diner gegaan. Het was vis avond, heerlijk weer. Na het eten zijn we weer in de loungebar gaan zitten met een bak koffie en nu lekker borreltijd. Morgen nog ff lekker met de boot is de planning en verder lekker relaxen.