Kreta hongerige pubers

11 mei 2018 - Analipsi, Griekenland

Kreta 11 mei dag 12
Jaaaaaa!!!! Het was weer een zonnetje toen we wakker werden. 7 uur gingen de deuren van ons balkon weer open, Wiebina zat al lekker te puzzelen op het balkon. Om half negen hebben we onze buikjes weer volgevreten om met volle energie naar de piratenboot te gaan. Om half elf stonden we voor ons hotel, waar we werden opgehaald door de kapitein himself! Een man die wiebina het koppie helemaal gek maakte haha... Slurp slurp zei Wiebina.... Maar goed eenmaal op de boot was wiebina wel weer bijgekomen. Het werd wel erg erg druk, maar dat mocht de pret niet drukken. Om 12 uur ging de boot dan uitvaren. We waren net weg en de kapitein en andere piraten kwamen eerst met een zwaard en wouden de keel van Levy al doorsnijden, ook wouden ze de telefoon van Wesley  overboord gooien. De kinderen werden hierna geschminkt, maar ook de papa's en wiebina kregen een geschminkt gezicht. Heidy niet, ze kreeg een schmink op haar tieten, de piratenkapitein wou gewoon aan heidy haar borsten zitten haha.. Na een half uur varen kwamen we aan bij St. George baai. Hier zijn we voor twee uurtjes aangemeerd. Er was een geweldige witte rots en helder blauw water. We kregen hier de kans om te zwemmen. Shaeny, Heidy, en Wesley zijn vanaf het dek in het water gesprongen en gedoken. Dit was super om te doen. Na het zwemmen kregen we een geweldige, maar dan ook geweldige BBQ, na het eten zijn we naar Malia gevaren. Onderweg zagen we de vissen langs de boot springen. In Malia konden we ff rondlopen. We zijn bij een Taverna gaan zitten en een ijsje en pilsje genomen. We zijn met ons alleen heerlijk verbrand en verkleurd en echt een superdag gehad!!! Daarna hebben we nog ff geborreld bij de bar van het hotel. Na het borrelen moesten we ff douchen.. En ja daarna weer vreten.. Vanavond was er een speciale avond, ja vraag maar wat, want dat weten we niet haha... Maar een avond met pottenbakken, veel raki!! En vuurwerk.. Toen we aankwamen werd ons direct Raki voorgezet, bijna 80% zat erin... We hebben het al warm, maar hierdklr helemaal. Er was een tafel voor ons gereserveerd, hier stond een fles champagne klaar, en we kregen volop fruit.... Heerlijk!!
Ze lieten ons idd zien hoe je raki miest maken, maar voor de kids was super!! Die mochten pottenbakken! Toen de avond eenmaal de volle gang had hebben de dansers en danseressen ons gestrikt om mee re doen met de dans. Ook Aimy werd eruit gehaald en ze mocht boven op tafel meedansen. Verder kregen we nog een vuurwerkshow te zien en we hebben na het feest nog ff met Nikolaos gepraat. Morgen ff bijkomen can dezr geweldige supergave rit,!!!