Kreta 2 mei dag 3

2 mei 2018 - Aposelemis, Griekenland

Kreta 2 mei dag 3
Vanmorgen waren we iets later wakker. We zijn om 8 uur gaan ontbijten. Alles was weer piekfijn voor elkaar. Zelfs patrick, die nooit ontbijt, heeft gegeten ahahah. Na het ontbijt zijn we ons gaan omkleden, de zwemkleding aan en HUP naar het strand. De kinderen hebben een zandkasteel gebouwd en ja ook Wesley heeft geholpen. We zitten in een baaitje, waar je van de ene naar de andere kant kunt zwemmen. Wesley, Aimy en Shaeny hebben eerst een rondje gezwommen. Daarna nog een rondje en toen is Glenn ook meegeweest. Nadat we gezwommen hebben zijn we een stukje gaan lopen en hebben we een krab gezien en een zee egel. Met de lunch hebben we in het restaurant naast de all-in gegeten. Hier geld de all-in wel, maar, het is gewoon luxer. De kids wouden dit niet, dus die mochten op hunzelf maar het restaurant, waar ze de ober en de baas lekker gepest hebben. Dit vonden ze hier wel erg leuk. Na de lunch hebben we heerlijk liggen relaxen op een bank en ligsofa's bij de bar. De kids hebben heerlijk gezwommen en wij heerlijk gepilst en gecocktaild hahah. We hebben tot zeven uur gezeten en daarna ons opgefrist om te eten. Na het eten zijn we langs het strand gelopen en nu zitten we hier bij de vioolmuziek aan de bar ons lekker te bezatten. Fijne avond allemaal!!