Kreta 8 mei dag 9

8 mei 2018 - Analipsi, Griekenland

Kreta 8 mei, dag 9
Vanmorgen om 6 uur was het de eerste dag hier, alles was bewolkt en het had zelfs geregend! Ja in Nederland is het dan ff beter weer. Maar om half acht kon er weer op balkon gepuzzeld worden. Om half 9 zijn we gaan ontbijten en de pannekoekjes, toast, komkommer en koffie was er weer volop! Na het ontbijt begon het al aardig op te klaren , we zijn naar zee gelopen en hebben over de muur van de baai gelopen. Het waaide nog erg hard de er was wel een 'kleine' kans dat we een beetje nat zouden worden. We liepen dus erg rustig. Maar het begon zo hard te waaien, dat we toch niet een klein beetje nat werden, maar dat we gewoon de halve zee over ons heen kregen. Nadat we bij de baai weg gingen , zijn we ffkes een petje gaan halen voor Levy en een shirt voor paps. Hierna hebben we eigenlijk de hele dag lekker bij de bar aan het zwembad gelegen. Het ene na het andere drankje werd voorgezet. Na de lunch zijn we op dezelfde plek gaan zitten en kregen we gezellig gezelschap van Ruslan, Melissa en Valentin. Een leuk gezin uit Diemen. Deze mensen hebben we van de week hier leren kennen en komen vaak bij ons zitten om ff gezellig te borrelen, ondertussen kan dan Valentin (2 jaar) met de kids spelen. Om een uur of twee werd het toch wel echt warm en werd het tijd dat de papies en de mamies het water ingingen. Het water is vooral bezet door de Franse toeristen, maar hierna niet meer!! In de loop van de middag werden we door het animatieteam uitgenodigd om een potje watervolleybal te spelen. Dat wouden we wel, maar dan Nederland tegen die rot Fransen!! Nu blijkt dat Ruslan een goede waterpolo speler is en daarnaast zijn vader in het Olympisch team gezeten met volleybal van Rusland. Ruslan komt van oorsprong uit Rusland. Maar goed, de kids deden ook mee en eigenlijk waren we net profs!! Kuch kuch kuch..  We hebben dik gewonnen!!
Of verloren?? Ach ja, de lol was er!
Na de volleybal hebben we nog ff gezeten en daarna naar het huiske gegaan om ons op te frissen. Al met al weer een super dag!! Begon bewolkt, maar in de loop van de dag toch nog 25° en de nodige drankjes en hapjes weer gehad. Nu zo lekker avondeten en dan lekker aan de waterpijp en bier.