Riparbella Dag 4

1 juni 2019 - Riparbella, Italië

Riparbella, zaterdag 1 juni

Half zes wakker worden, het lijkt wel dat we moeten werken hahba, maar dit is toch wel heel anders wakker worden hoor, naar buiten kijkend schijnt het zonnegie al weer volop. En het is ook al heel lekker warm. Eerst maar even puzzelen en rustig zitten, voordat iedereen wakker wordt. Om 9 uur zijn de broodjes er en kunnen we lekker buiten ontbijten. Heerlijk ontbijt was het, croissant en kaiser broodjes. Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt en oven de berg op gereden naar Riparbella, hier was eigenlijk niet veel te doen, behalve een super mooi uitzicht. We zijn maar omgedraaid en de berg af gereden en naar Cecina, dit is een grote plaats aan zee. We hebben hier eerst een supermarkt opgezocht om de boodschappen in te slaan. En voor Wesley tape, de aansteller heeft erg veel last van zijn enkeltje (moet je maar niet gaan voetballen na 8 jaar!). Eenmaal alle lekkere dingen ingeslagen zijn we naar de boulevard gereden en terwijl de Kids een heerlijke strand wandeling gingen maken, zijn papa en mama op een terras direct aan het water gaan zitten. Papa aan een halve liter en mama aan een lekkere cappuccino. Rond half één hebben we bij het huisje lekker buiten gelunched en daarna zijn we lekker bij het zwembad gaan liggen en mocht de zon zijn werk gaan doen. Het is hier lekker warm op het moment, op het moment van typen is het hier 33 graden, dus niets te klagen. Na het zwemmen heeft papa het vlees voor de BBQ klaargemaakt en is de rest gaan puzzelen. De badminton rackets waren ook mee dus we hebben allemaal maar even aan sport gedaan vandaag, goed hé 😉. We zijn lekker vroeg gaan eten, en hebben in de volle zon heerlijk geBBQed. Het eten wat we over hebben gehouden hebben we na het eten na de zwijnen gebracht. Ook hebben we een rondje over het park gelopen. Nu gaan we lekker zitten en even een paar spelletjes doen. De fles boswandeling en de halve liters bier zullen vanvond weer lekker smaken. Fijne avond en tot morgen allemaal.