Riparbella dag 8

5 juni 2019 - Montescudaio, Italië

Woensdag 5 juni

Vandaag stond er een hele drukke dag op het programma... Namelijk helemaal niets doen!!! Aimy en papa zijn vanmorgen vroeg even naar Cecina gereden om daar boodschappen te doen. Mama en Levy hebben stokbrood van de receptie op gehaald. Om een uurtje of 9 zijn we lekker gaan eten en daarna nog ff rustig in om het huisje gehangen. Na de rust zijn we naar Vada gereden, eerst hebben we hier even gepint en toen nog even een paar winkels langsgegaan. Papa heeft een zonnebril gehaald en een nieuwe zwembroek en Aimy een nieuwe bikini aangeschaft. Hierna zijn we weer naar het witte strand gereden. We hebben de auto geparkeerd en moesten daarna 650 meter lopen, maar dat was zeker niet erg, want we liepen lekker door de duinen. Bij het strand aangekomen werd papa blij, hij zag dat er een strandtent was, HHHMMMM KOUD BIER!!!! we zijn dicht aan het water gaan liggen en direct de zee ingegaan. Wat een geweldig strand is het hier, geen kiezelsteentjes of schelpen waar je je voeten aan kan bezeren, alleen maar zand en water!! Zelfs in het water hoef je niet op te passen voor stenen of keien. Echt ideaal! We hebben hier lekker eerst even gezwommen en daarna even (lang) liggen bakken in de zon. Om een uurtje of één kregen we toch dorst en honger. We zijn naar de strandtent gelopen en hebben hier een paar croissants en hamburgers ingeslagen. Pappie nam een biertje en wij  moesten maar aan de fris. Lekkuuhh. !!!! Na het eten zijn we ons weer gaan afkoelen in de zee... Aimy en papa gingen heel ver de zee in om te zwemmen, mama en Levy hebben met de voeten in het water, lekker met de bal gespeeld.. Mama speelt heeeeelllll graag met alle ballen deze vakantie ;)..... Tegen half drie hebben we ons laten opdrogen en is de zonnebril van papa al weer naar de galemiezen gegaan. Ggrrr. China prut!!! Maar goed, daarna zijn we lekker naar het huisje gereden. Vanavond eten we lekker bij het huisje, spaghetti bolognese.. Altijd lekker.. Daarna even naar de zwijnen en uiteraard een ijsje halen en dan maar weer pim Pam pet spelen. We zijn allemaal zo rood als gekookte kreeften, wat zijn we verbrand vandaag zeg... Een hele pot after sun zit op onze goddelijke lichamen.. Fijne avond allemaal.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade