Robertville dag 4

18 oktober 2021 - Robertville, België

Vandaag was de grote dag!!! Levy werd van een kleine jongen een iets grotere jongen 😉, maar liefst 11 jaar oud is hij geworden. Papa had gisteravond allemaal puzzels en rebussen gemaakt met daarbij verschillende opdrachten. Levy moest dit allemaal doen om zo zijn cadeaus te vinden. Hij is er wel een uur mee bezig geweest hihi.. Maar hij vond het super om te doen en was erg blij met zijn cadeaus. Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt en zijn we naar safaripark "monde sauvage" gereden. Dit is een grote dierentuin waar je zowel lopend als met de auto door kan. Eerst hebben we het lopende gedeelte gedaan, hier zagen, we slangen, schildpadden, papagaaien, vogelspinnen, wolven, bizons en noem maar op. Hierna even in het restaurant een bakkie patat en van daaruit in de auto. We moedlsten door een groot afgesloten hek, en toen kon je via een zeer slecht begaanbare weg door de safari rijden. Hier kwamen we, olifanten, zebra's, gnoes, nijlpaarden, neushoorns, cheeta's, antilopes en van alles tegen. Natuurlijk mocht je de auto niet uit, maar het raam hadden we wel naar beneden om zo mooie shots te kunnen maken. Echt een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!!!! Verder zijn we vanavond naar een Grieks restaurant gegaan om Levy zijn verjaardag te vieren, een zeer luxe restaurant met een zware greep uit de portemonnee, maar het mag!! We hebben er heerlijk gegeten, en na de tijd kreeg Levy ijs. Het licht ging uit en zijn ijs werd met vuurwerk naar de tafel gebracht en de mensen in het restaurant gingen allemaal klappen. Echt super!!!!
Al met al een super dag gehad. Morgen gaan we shoppen in Verviere.