Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 10

30 april 2016

Vakantie Italië, Ceriale 2016 dag 10
Vanmorgen werden we wakker met een stralende zon. Volgens Aimy was het perfect, want de zon scheen precies op ons. Volgens Levy werd het ook mooi want de zon scheen op huisje 30 ( wij zitten in nummer 32). Toch als eigenwijze Nederlanders zijn we met lange broek en trui aan naar Albenga gereden. We hebben hier door het erg gezellige centrum gewandeld. Al snel gingen de truien uit en gingen we de dag verder in t- shirt en hemd. Aan het strand hebben we koffie gedronken en de kids hadden een lekker ijsje. Na albenga zijn we naar Alassio gegaan. Deze badplaats staat bekend om zijn 3 km lange zandstrand. Ook de Elite weet dit, want de ene kakker na de andere kakker kwam voorbij. Ook de prijzen waren er naar gezet. We hebben op een terras wat gegeten. De kids hadden patat en paps en mams hadden een hamburger met patat. Alleen het broodje en de saus waren weggewaaid. Even verderop hebben we lekker op het strand gezeten en konden de kids met water en zand spelen. Het weer was zo warm dat we toch maar bij een strandtent een paar ligstoelen hebben gehuurd. De kinderen de kleren uit en lekker in het ondergoed de zee in. Aimy heeft haar eerste duik in het water hier genomen. Paps een lekkere halve liter en mams liggend in de zon op het ligbed genieten van de cola en de warme zon. Eenmaal weer thuis zijn de kinderen )nadat ze nog snel een ijsje naar binnen gewerkt hebben) naar voren gegaan op het park om met andere kinderen te spelen. Papa en mama ff lekker onderuit op bed. We hebben vanavond lekkere hollandse tomatensoep met lekkere broodjes gegeten. En nadat de kids gedouched hebben zijn ze lekker gaan slapen. Nu lekker boompje kaarten en genieten van avondje rust.